GYM & Fitness

Zajęcia Cross i fitness

Obiekt Mentor Sport dysponuje 2 salami Fitness (140m2 i 50m2) oraz salą do treningu funkcjonalnego / cross

 

ZAJĘCIA WZMACNIAJĄCE:

BRAZYLIJSKIE POŚLADKI trening ukierunkowane na wyrzeźbienie pięknej pupy. Zgrabne pośladki to marzenie wielu kobiet – możesz je spełnić regularnie uczestnicząc w tych zajęciach  Jest to trening przeznaczony dla wszystkich bez względu na poziom wytrenowania

SHAPE - to zajęcia o charakterze ogólnorozwojowy, angażujące "duże" partie mięśniowe całego ciała. W czasie lekcji wykorzystywane są stepy, hantle, gumy oporowe. Jest to trening przeznaczony dla wszystkich bez względu na poziom wytrenowania.

POWER PUMP – to trening wytrzymałościowo-siłowy z użyciem sztang fitness. Zróżnicowanie ciężaru sztangi pozwala na indywidualizację treningu i jego dostosowanie do możliwości i potrzeb trenującego.

TRENING W PODWIESZENIU (TRX) - wykorzystuje ćwiczenia z masą własnego ciała, do których wykorzystuje się specjalny zestaw regulowanych
pasów. Jest to trening przeznaczony dla wszystkich bez względu na poziom wytrenowania.


ZAJĘCIA WYTRZYMAŁOŚCIOWE:

TURBO SPALANIE – to intensywny trening, na którym zarówno kształtujemy swoją sylwetkę jak i poprawiamy wydolność naszego organizmu. Regularne zajęcia tego typu pozwalają na szybkie spalanie tkanki tłuszczowej, modelowanie ciała i osiągnięcie w krótkim czasie zamierzonych efektów. Zestawy ćwiczeń są tak skonstruowane, żeby każdy uczestnik na każdym etapie i w każdym wieku poradził sobie z ich wymiarem i wyniósł swoiste korzyści z treningu. 

ZAJĘCIA CHOREOGRAFICZNE:

ZUMBA - to fuzja tańca i aerobiku. W czasie zajęć spalisz kalorie, poprawisz koordynację ruchową, a przede wszystkim będziesz dobrze się bawić w rytm latynoskich hitów. Lekcje są żywiołowe, a kroki łatwe i przyjemne, dlatego Zumbę może ćwiczyć każdy, niezależnie od wieku.

ZAJĘCIA MENTALNE:

STRETCHING - to seria ćwiczeń rozciągających, zwiększających zakres ruchu w stawach, redukujących napięcie mięśniowe i zwiększających gibkość. Ćwiczenia poprawiają elastyczność mięśni, zapobiegają kontuzjom, likwidują przykurcze mięśniowe.

ZDROWY KRĘGOSŁUP - zajęcia o bardzo łagodnym charakterze, przeznaczone
dla wszystkich niezależnie od grupy wiekowej, zwłaszcza dla osób mających siedzący tryb pracy. Celem zajęć jest zapobieganie problemom z kręgosłupem, wzmocnienie mięśni odpowiadających za prawidłową postawę i chroniących kręgosłup, likwidowanie przykurczów mięśni.

JOGA - to zajęcia wywodzące się z Indii, które prowadzą do osiągnięcia harmonii i wewnętrznej równowagi. Podczas tych zajęć pracuje się nad własnym ciałem, umysłem oraz oddechem. Joga nie tylko wzmacnia ciało, kształtuje sylwetkę ale też poprawia samopoczucie i redukuje poziom stresu. Na tych zajęciach nauczysz się świadomości swojego ciała, koncentracji, koordynacji ruchów oraz efektywnego relaksu. Regularne ćwiczenia pozwalają wyeliminować napięcia w organizmie.

Kettlebell  – stopień trudności – all level - Kto z Was chociaż raz w życiu nie zastanawiał się nad tym jak zamienić swoje ciało w niezwykle skuteczną maszynę? Tu i teraz? Bez przetrenowania? I wreszcie – jak zadbać o równomierny rozwój wszystkich cech motorycznych, zyskując przy tym atletyczną sylwetkę, wolną od nadmiaru tkanki tłuszczowej? Odpowiedź jest ukryta pod jednym słowem – "kettlebell". Hardstyle to najważniejsze techniki treningu siłowego połączone z elementami zaczerpniętymi ze wschodnich sztuk walki (oddech, kontrola ciała, wykorzystanie układu nerwowego). Pozwala w bardzo krótkim czasie zaadaptować ciało i umysł do dowolnej pracy, jednocześnie doprowadzając do perfekcji najważniejsze wzorce ruchowe.

WoD/WoD Beginners = CF/CF Beginners - zajęcia z licencjonowanym trenerem CrossFit - program treningu siłowo-kondycyjnego, który opiera się na rozwoju dziesięciu najważniejszych cech motorycznych:

  • Wytrzymałość sercowo-naczyniowa i oddechowa czyli zdolność organizmu do gromadzenia, przetwarzania i dostarczania tlenu do komórek organizmu.
  • Wytrzymałość siłowa – zdolność organizmu do przetwarzania, dostarczania, magazynowania i korzystania z energii.
  • Siła – zdolność mięśni do korzystania z mocy.
    Elastyczność/gibkość – zdolność do maksymalnego zakresu ruchu w obrębie danego stawu.
  • Moc – zdolność mięśni do korzystania z maksymalnej siły w jak najkrótszym czasie.
  • Prędkość – zdolność do skracania czasu wykonywania określonego ruchu.
  • Koordynacja – zdolność do łączenia kilku różnych wzorców ruchowych w jeden.
  • Sprawność/zwinność – zdolność do skracania czasu przejścia z jednego wzorca ruchowego do innego.
  • Dokładność – zdolność do kontrolowania ruchu w określonym kierunku i na określonej intensywności.
  • Równowaga – zdolność do określania, kontrolowania środka ciężkości ciała w przestrzeni.

Jest to trening oparty o ruchy funkcjonalne który wywodzi się bezpośrednio z treningu żołnierzy czy strażaków w USA. Wykonanie ćwiczeń następuje w sposób intensywny i jest formą rywalizacji.

Mobility - Poprawiamy zakresy waszych ruchów, rozciągamy mięśnie, poprawiamy stabilizację i po prostu robimy z Was sprawniejszych ludzi :) Używamy do tego zarówno wałków, piłek jak i gimnastyki.
Dla kogo:
Tych którzy dużo siedzą w pracy i narzekają na ból pleców, tych którzy mają problemy z przysiadem, którym doskwierają różnego rodzaju bóle mięśniowe, oraz tych którzy trenując nie wykorzystują pełni swojego potencjału z uwagi na braki mobilnościowe.
Poziom zaawansowania – brak

Barbell Class - elementy rwania i podrzutu olimpijskiego, poprawa podstawowych wzorców ruchowych, elastyczności i mobilności w celu zoptymalizowania mocy (siła + szybkość)

 

Zapisy na zajęcia są obowiązkowe i odbywają się przez stronę: www.gymsteer.com lub aplikację gymsteer

  • Wejdź na: www.gymsteer.com lub ściągnij aplikację gymsteer na telefon
  • Załóż konto
  • Znajdź nasz klub „Mentor Gym” i dodaj go do „ulubionych” – przycisk serduszka Wejdź w kalendarz i zapisz się na zajęcia
  • W recepcji obiektu opłacisz oraz otrzymasz swój karnet
          
...ładowanie mapy