GYM

trening funkcjonalny

Siłownia naturalna umieszczona jest w nowo oddanej hali o pow. 120m2 wyposażonej w system wentylacji mechanicznej, pozwalający zapewnić komfortowe warunki treningowe. Wyposażenie siłowni stanowią m.in.: :

  • kettlebells,
  • wolne ciężary (olimpijskie),
  • trap bar,
  • prowler,
  • obręcze gimnastyczne,
  • drążki,
  • clubbells,
  • piłki lekarskie,
  • piłki BOSU,
  • systemy podwieszane TRX itp.

Obiekt posiada nagłośnienie. Ponadto jest wyposażony w szatnię z zamykanymi szafkami oraz łazienki z pełnym węzłem sanitarnym (WC, umywalki, prysznic).

Jedna sesja treningowa w siłowni naturalnej Mentor Sport trwa 60 minut.
Jej składowe stanowią:
  • 10 min – rozgrzewka + mobility
  • 40 min – trening właściwy z przerwami
  • 10 min - rozciąganie
Wszystko to pod nadzorem i opieką trenera.
Treningi odbywają się w grupach ok 10-osobowych, a trener dobiera ćwiczenia odpowiednie do stopnia zaawansowania i możliwości każdego uczestnika(wszystkie treningi są skalowane).
Treningi z trenerem odbywają się w według grafiku, natomiast w pozostałych godzinach treningi można odbywać samodzielnie (OPEN GYM)
Najlepiej jak najszybciej! Swoją przygodę u nas możesz rozpocząć na 3 sposoby:

1) Darmowe zajęcia wprowadzające INTRO

Podczas zajęć INTRO odpowiemy na wszystkie twoje pytania dowiesz się dlaczego warto ćwiczyć z nami i jak ważne jest wykonywanie ćwiczeń wielostawowych. Po części teoretycznej weźmiesz udział w specjalnie przygotowanej części praktycznej w której poznasz podstawowe ćwiczenia i zaliczysz swój pierwszy trening.

2) INTRO z trenerem personalnym

Jeżeli zależy Ci na szybkim wprowadzeniu, a terminy zajęć wprowadzających nie pasują - najlepszym rozwiązaniem będzie sesja z trenerem personalnym.

3) Zbierz paczkę > Napisz > TRENUJ!

Nie byłeś jeszcze u nas na zajęciach wprowadzających ? Przegapiłeś ostanie, a chcesz jak najszybciej zacząć z nami trenować ? Zbierz paczkę minimum 5 znajomych a zorganizujemy INTRO specjalnie dla was! W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt na:



Trening Funkcjonalny - długofalowy program treningowy ukierunkowany pod kątem rozwoju całościowego (tzw. “podejście pragmatyczne”). Sprawdź jak w prosty sposób wypracować sylwetkę, polepszyć jakość swojego ruchu oraz rozbudować siłę i wytrzymałość. Staniesz się zdrowszy będąc w stanie podjąć każde wyzwanie, a co najważniejsze uzyskując wymierne efekty w krótszym czasie, niż ten kiedykolwiek spędzony na siłowni.

Trening Przekrojowy - odpowiednio zaprojektowany, intensywny trening wytrzymałościowo - siłowy. Krótki przedział czasowy, w którym wykorzystuje się wagę własnego ciała, kettlebells i nie tylko. Każdy trening zapewnia nowy impuls dla Twojego ciała.

Kettlebell hardstyle class – stopień trudności – all level - Kto z Was chociaż raz w życiu nie zastanawiał się nad tym jak zamienić swoje ciało w niezwykle skuteczną maszynę? Tu i teraz? Bez przetrenowania? I wreszcie – jak zadbać o równomierny rozwój wszystkich cech motorycznych, zyskując przy tym atletyczną sylwetkę, wolną od nadmiaru tkanki tłuszczowej? Odpowiedź jest ukryta pod jednym słowem – "kettlebell". Hardstyle to najważniejsze techniki treningu siłowego połączone z elementami zaczerpniętymi ze wschodnich sztuk walki (oddech, kontrola ciała, wykorzystanie układu nerwowego). Pozwala w bardzo krótkim czasie zaadaptować ciało i umysł do dowolnej pracy, jednocześnie doprowadzając do perfekcji najważniejsze wzorce ruchowe.

Kettlebell lifting – stopień trudności – all level - Trening sportowy oparty o tradycyjne, rosyjskie metody. Na treningach uczymy się zdrowego i efektywnego wykorzystywania naszego ciała do pracy pod obciążeniem oraz kształtujemy wszystkie cechy motoryczne niezbędne do podnoszenia ciężarów. Główny akcent stawiany jest na naukę generowania i utrzymywania wysokiego poziomu mocy, dynamiki, wytrzymałości, wydolności i mobilności. Zajęcia składają się z części technicznej, na której doskonalimy technikę poszczególnych bojów (podrzut, rwanie, długi cykl) oraz ogólnej części przygotowawczej (GPP), na której wykorzystujemy najlepsze elementy treningu funkcjonalnego, treningu Crossfit, ćwiczenia ze sztangą i kettlebell hardstyle.

Trening Obwodowy / Stacyjny –trening wytrzymałościowo – siłowy, ćwiczenia wykonywane na poszczególnych stacjach. Niedługi przedział czasowy, w którym wykorzystuje się wagę własnego ciała, kettlebells, sztangi i inne akcesoria (ergometr, młoty, drążki, liny itd.). Każdy trening to nowy bodziec dla Twojego ciała.

CF/CF Beginners - zajęcia z licencjonowanym trenerem CrossFit - program treningu siłowo-kondycyjnego, który opiera się na rozwoju dziesięciu najważniejszych cech motorycznych:

  • Wytrzymałość sercowo-naczyniowa i oddechowa czyli zdolność organizmu do gromadzenia, przetwarzania i dostarczania tlenu do komórek organizmu.
  • Wytrzymałość siłowa – zdolność organizmu do przetwarzania, dostarczania, magazynowania i korzystania z energii.
  • Siła – zdolność mięśni do korzystania z mocy.
  • Elastyczność/gibkość – zdolność do maksymalnego zakresu ruchu w obrębie danego stawu.
  • Moc – zdolność mięśni do korzystania z maksymalnej siły w jak najkrótszym czasie.
  • Prędkość – zdolność do skracania czasu wykonywania określonego ruchu.
  • Koordynacja – zdolność do łączenia kilku różnych wzorców ruchowych w jeden.
  • Sprawność/zwinność – zdolność do skracania czasu przejścia z jednego wzorca ruchowego do innego.
  • Dokładność – zdolność do kontrolowania ruchu w określonym kierunku i na określonej intensywności.
  • Równowaga – zdolność do określania, kontrolowania środka ciężkości ciała w przestrzeni.

Jest to trening oparty o ruchy funkcjonalne który wywodzi się bezpośrednio z treningu żołnierzy czy strażaków w USA. Wykonanie ćwiczeń następuje w sposób intensywny i jest formą rywalizacji.

Total Cross - formuła fitness opracowana przez naszego trenera Michała będąca formą pośrednią pomiędzy treningiem Hardstyle a treningiem fitness. Ćw oparte są o ruchy funkcjonalne - wykonujemy je z użyciem odważników kettlebell oraz z obciążeniem własnego ciała. Trening składa się z 3 10cio minutowych bloków, intensywnie wykonywanych ćwiczeń. Jest świetna formą przygotowania fizycznego dla chcących zwiększyć swoją wytrzymałość nie rezygnując z innych aspektów treningu (np. Trening pod biegi z przeszkodami)





  • 1 TRENING PERSONALNY – 119 ZŁ.
  • PAKIET 5 TRENINGÓW PERSONALNYCH + 1 MIESIĄC KARNET „OPEN” – 499 ZŁ.


          
...ładowanie mapy